close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שולחן שוק לאירועים – דגשים שחשוב לב אליהם כשמזמינים שולחן שוק

מערכת שורשיח ניסן, תשפד26/04/2024

האופציה של שולחן שוק בכלל וכן שולחן שוק בשרי בפרט, היא מאוד פופולארית בהרבה מאוד אירועים, פרטיים ועסקיים, מאחר והוא מוסיף אלמנט ייחודי מבחינת עיצוב וסגנון

תגיות:
צילום: freepik

עם השנים, חברות קייטרינג מציעות ללקוחות המזמינים מהן שירותי הסעדה אופציות שונות, בין אם זה מבחינת אופי התפריט, סוג המנות הנכללות בו, ובין אם זה מבחינת התצוגה של המנות. הרעיון הוא לא להציע שוב ושוב את אות הדבר וכן להציע ללקוחות ולאורחים שלהם, אפשרויות שונות של תצוגה. משהו שייתן ערך נוסף לשירות של החברה ולאירוע בכלל.

אחת האופציות הפופולאריות ביותר היום הוא הזמנת שולחן שוק. הרעיון הוא פשוט, יוצרים שולחן מזנון שמסודר כפי שדוכני אוכל מוצגים בשווקים. בצורה מסודרת, מרשימה, צבעונית.

צילום: freepik
הפריטים השונים מסודרים אחד ליד השני, כך שיוצרים מניפה עצומה של צבעים, ריחות וטעמים.

למשל, אפשר למצוא שולחן שוק בשרי, כזה שכולל סוגי בשרים שונים שניתן להגיש לצלחת ולאכול או שעובדי חברת הקייטרינג שנמצאים במקום יכולים להוסיף להם רטבים ודברים אחרים, לפני שלוקחים את הצלחת בחזרה לשולחן וטועמים מהמנה.

האופציה של שולחן שוק בכלל וכן שולחן שוק בשרי בפרט, היא מאוד פופולארית בהרבה מאוד אירועים, פרטיים ועסקיים, מאחר והוא מוסיף אלמנט ייחודי מבחינת עיצוב וסגנון, אך הוא גם יכול לשפר באופן דרמטי את כמות המנות המוצעות לאורחים באירוע. במקום להציע להם מנה או שתי מנות, אפשר להציע להם יותר אפשרויות. ניתן להשתמש באופציה של שולחן שוק למנות פתיחה וכן למנות ראשונות ועיקריות.

4 דברים שצריך לשים לב כשמזמינים שולחן שוק
לפני שמזמינים שולחן שוק אצל חברת קייטרינג, ישנם מספר דברים שרצוי מאוד לבדוק:

ראשית, האם השולחן מתאים לסוג האירוע והאם החברה יכולה לייצר שולחן מותאם לסוג האורחים. למשל, אם מדובר על אירוע של ילדים, ייתכן מאוד שאם בוחרים להציע שולחן שוק בשרי, אז יהיה נכון שהוא יכלול מאכלים שהם אוהבים ומדברים עליהם. נקניקיות, המבורגרים, כנפיים, ולא בהכרח בשרים יקרים שהם פחות מתחברים אליהם.

שנית, יש לבחון איך השולחן מעוצב ומה הוא כולל, מלבד בשרים. שולחן המציע רק בשרים, לא יספק מבחינת טעמים וגם לא מבחינת עיצוב, סגנון וצבעים. הרבה פעמים חברות קייטרינג נוהגות להניח בין הבשרים פריטים נוספים, למשל, ירקות מבושלים, אנטיפסטי, תפוחי אדמה, ועוד. דברים שיכולים להוסיף צבע ייחודי לשולחן.

שלישית, אנחנו צריכים לבחון את גודל השולחן על פי גודל האירוע וכמות המוזמנים אליו, והיכן ניתן להציב אותו כך שכל האורחים יוכלו ליהנות ממנו. יכול להיות שזה יהיה נכון, בוודאי באירועים גדולים, לייצר שני שולחנות כאלה, אפילו אם כל אחד מהם יכלול מנות שונות.

ארבע, אם אנחנו מבקשים להזמין שולחן שוק, אז עלינו לוודא מתי וכיצד החברה מספקת לנו אותו ומה יאפשר לנו לשמור על איכות המזון עד ובזמן האירוע. בפרט זה נכון כשמדובר על שולחן שוק בשרי. לא נרצה שהמנות השונות יתייבשו ויתקלקלו.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה